Postęp technologii oraz ekspansja Internetu stają się stymulatorami rozwoju światowej gospodarki. Wpływają one na ciągły […]

Piotr Kwiecień
Dyrektor Generalny Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy
Zdobywał doświadczenie menedżerskie w sektorze FMCG, a następnie w telekomunikacji. Karierę zawodową rozpoczynał w firmie 3M Poland w dziale
sprzedaży i marketingu. Był dyrektorem handlowym w duńskiej spółce Scandinavian Tobacco. Następnie był wiceprezesem polskiego oddziału firmy Ericsson, a po utworzeniu spółki Sony Ericsson Poland został jej dyrektorem generalnym. W późniejszym okresie prowadził działalność doradczą oraz pracował jako menedżer między innymi w PLL LOT, Dominet Fortis Bank i Lyreco Polska. Przez kilka lat pracował w Narodowym Centrum Sportu, spółce operatorze Stadionu Narodowego, gdzie odpowiadał za działalność komercyjną obiektu oraz brał udział w przygotowaniach do EURO 2012. Od roku 2017 pracował w Związku Przedsiębiorców i Pracodawców jako dyrektor ds. rozwoju. Jest żonaty, ma dwóch
synów. Czas wolny poświęca na aktywny wypoczynek i czytanie książek.